Friday 8 March 2013

FORMAT BORANG SERAH TUGAS

  ( LAMPIRAN )

Kandungan


Bil


Perkara

Muka surat

1
Surat Penyerahan dan Akuan Terima Nota Serah Tugas

i
2
Senarai Tugas Jawatan

ii
3
Kedudukan Terakhir Tugas-tugas Yang Belum Selesai

iii
4
Senarai Hartabenda / Peralatan Pejabat

iv
5
Kedudukan Kewangan / Akuan dan Lain-lain

v
6
Fail Meja

vi
7
Manual Prosedur Kerja

vii
8
Lain-lain Hal

viii

I.  Surat Penyerahan dan Akuan

Terima Nota Serah Tugas

(a)        Adalah saya 

            yang memegang jawatan 

            di Kementerian/Jabatan/Sekolah 

                                                                                      dari tarikh  .

            hingga                                                                          bersama-sama ini menyerahkan

Nota Serah Tugas seperti seperti yang diarahkan oleh Jabatan Perkhidmatan

Awam melalui surat Bil. JPA. 193/6/3-4 (20) bertarikh 19 Julai 1985.   Disertakan

juga bersama-sama ini Fail Meja Manual Prosedur Kerja *.


Diserahkah Oleh  :                                                                  Disemak Oleh  :

Tandatangan                                                                           Tandatangan

Nama  :                                                                                    Nama  :
(Pegawai yang akan bertukar)                                                 (Ketua Bahagian/Unit/Guru Besar)

           
(b)               Adalah saya 

yang mengambil alih tugas jawatan

                                                                                    Di Kementerian/Jabatan/Sekolah*

mulai tarikh                                                                             mengaku telah menerima

satu ( 1 ) salinan Nota Serah Tugas dan Fail Meja/Manual Prosedur Kerja.

           
Diterima Oleh  :                                                                      Disaksikan Oleh  :

Tandatangan                                                                           Tandatangan

Nama  :                                                                                    Nama  :
( Pegawai yang akan mengambil                                             ( Pegawai Tadbir Kementerian/
  alih tugas )                                                                               Jabatan/Sekolah )

Catatan :   **    Potong mana yang tidak berkaitan




II. Senarai Tugas Jawatan



IV. Senarai Hartabenda/Peralatan Pejabat



V. Kedudukan Kewangan /Akaun dan Lain-lain

( Hanya perlu disediakan oleh pegawai-pegawai yang berkaitan sahaja )



VI. Fail Meja

( Hendaklah disertakan sebagai Lampiran ‘A’ 1 )



VII. Manual Prosedur Kerja

( Hendaklah disertakan sebagai Lampiran ‘A’ 2 )


VIII. Lain-lain Hal



III. Kedudukan Terakhir Tugas-tugas yang Belum Selesai
Tugas-tugas
Yang Belum Selesai
Kedudukan Sekarang
Tindakan Susulan
Yang Diperlukan
Rujukan Fail, Pegawai, Jabatan Yang Berkaitan
Catatan








No comments:

Post a Comment